מראדונה / "דייגו מראדונה מת": ההודעה : מראדונה הבקיע באותו מונדיאל שני שערים .

ארגנטינה כולה בוכה בעקבות מותו של מי שנחשב בעיני רבים לכדורגלן הגדול בכל הזמנים, דייגו ארמנדו מראדונה, שהלך הערב (רביעי) לעולמו לאחר שלקה . מראדונה הבקיע באותו מונדיאל שני שערים . אתם מוזמנים לצפות בכמה מהמהלכים והשערים המרהיבים ביותר שלו. הנבחרת הפסידה לברזיל ואיטליה בשלב הבתים השני. דייגו ארמנדו מראדונה נחשב בעיני רבים לאחד משחקני הכדורגל הגדולים בכל הזמנים.

מראדונה ייזכר כאחד הגדולים, וכמי ששינה את השוק הדרום אמריקאי. ONE - מספר 1 ×'ספורט
ONE - מספר 1 ×'ספורט from images.one.co.il
דייגו ארמנדו מראדונה נחשב בעיני רבים לאחד משחקני הכדורגל הגדולים בכל הזמנים. מראדונה הבקיע באותו מונדיאל שני שערים . מראדונה השאיר אחריו שורה ארוכה של גולים מפוארים וביצועי מופת במגרש הכדורגל. מראדונה ונבחרת ארגנטינה, אלופי עולם מכהנים, על הדשא של אצטדיון רמת גן במשחק הכנה מול נבחרת ישראל לקראת מונדיאל 90' מתוך כתבת . בזמן שעולם הכדורגל התאבל על מותו המפתיע של דייגו ארמנדו מראדונה האגדי שהלך לעולמו במולדתו ארגנטינה כשהוא בן 60 בלבד, לאחר שסבל מהתקף לב . אבל הסופר הדגול שכח את דייגו ארמנדו מראדונה. ואולי זאת הסיבה שהוא זכה להרבה אוהדים . הנבחרת הפסידה לברזיל ואיטליה בשלב הבתים השני.

אבל הסופר הדגול שכח את דייגו ארמנדו מראדונה.

מראדונה השאיר אחריו שורה ארוכה של גולים מפוארים וביצועי מופת במגרש הכדורגל. ואולי זאת הסיבה שהוא זכה להרבה אוהדים . דייגו ארמנדו מראדונה נחשב בעיני רבים לאחד משחקני הכדורגל הגדולים בכל הזמנים. בזמן שעולם הכדורגל התאבל על מותו המפתיע של דייגו ארמנדו מראדונה האגדי שהלך לעולמו במולדתו ארגנטינה כשהוא בן 60 בלבד, לאחר שסבל מהתקף לב . ארונו של מראדונה יוצב בבניין של נשיא ארגנטינה ומסע הלוויה יצא משם. הנבחרת הפסידה לברזיל ואיטליה בשלב הבתים השני. אתם מוזמנים לצפות בכמה מהמהלכים והשערים המרהיבים ביותר שלו. מראדונה ונבחרת ארגנטינה, אלופי עולם מכהנים, על הדשא של אצטדיון רמת גן במשחק הכנה מול נבחרת ישראל לקראת מונדיאל 90' מתוך כתבת . מראדונה הבקיע באותו מונדיאל שני שערים . כדורגלן העבר דייגו ארמנדו מראדונה הלך לעולמו בגיל 60. בצד השערוריות, ההסתבכויות והפה הגדול, מראדונה היה כדורגלן שגדל בשכונת עוני שזכה לעסוק במה שהוא אוהב. אבל הסופר הדגול שכח את דייגו ארמנדו מראדונה. השחקן הטוב בעולם סוף סוף הפך לבלאוגרנה.

אבל הסופר הדגול שכח את דייגו ארמנדו מראדונה. השחקן הטוב בעולם סוף סוף הפך לבלאוגרנה. מראדונה השאיר אחריו שורה ארוכה של גולים מפוארים וביצועי מופת במגרש הכדורגל. מראדונה ונבחרת ארגנטינה, אלופי עולם מכהנים, על הדשא של אצטדיון רמת גן במשחק הכנה מול נבחרת ישראל לקראת מונדיאל 90' מתוך כתבת . בצד השערוריות, ההסתבכויות והפה הגדול, מראדונה היה כדורגלן שגדל בשכונת עוני שזכה לעסוק במה שהוא אוהב.

ארגנטינה כולה בוכה בעקבות מותו של מי שנחשב בעיני רבים לכדורגלן הגדול בכל הזמנים, דייגו ארמנדו מראדונה, שהלך הערב (רביעי) לעולמו לאחר שלקה . ראיון | ×
ראיון | ×"ניאל ×'ריילו×'סקי נפר×" from ynet-images1.yit.co.il
בזמן שעולם הכדורגל התאבל על מותו המפתיע של דייגו ארמנדו מראדונה האגדי שהלך לעולמו במולדתו ארגנטינה כשהוא בן 60 בלבד, לאחר שסבל מהתקף לב . ארגנטינה כולה בוכה בעקבות מותו של מי שנחשב בעיני רבים לכדורגלן הגדול בכל הזמנים, דייגו ארמנדו מראדונה, שהלך הערב (רביעי) לעולמו לאחר שלקה . מראדונה ייזכר כאחד הגדולים, וכמי ששינה את השוק הדרום אמריקאי. אבל הסופר הדגול שכח את דייגו ארמנדו מראדונה. ואולי זאת הסיבה שהוא זכה להרבה אוהדים . השחקן הטוב בעולם סוף סוף הפך לבלאוגרנה. אתם מוזמנים לצפות בכמה מהמהלכים והשערים המרהיבים ביותר שלו. כדורגלן העבר דייגו ארמנדו מראדונה הלך לעולמו בגיל 60.

כדורגלן העבר דייגו ארמנדו מראדונה הלך לעולמו בגיל 60.

מראדונה הבקיע באותו מונדיאל שני שערים . דייגו ארמנדו מראדונה נחשב בעיני רבים לאחד משחקני הכדורגל הגדולים בכל הזמנים. ואולי זאת הסיבה שהוא זכה להרבה אוהדים . ארגנטינה כולה בוכה בעקבות מותו של מי שנחשב בעיני רבים לכדורגלן הגדול בכל הזמנים, דייגו ארמנדו מראדונה, שהלך הערב (רביעי) לעולמו לאחר שלקה . מראדונה ייזכר כאחד הגדולים, וכמי ששינה את השוק הדרום אמריקאי. בזמן שעולם הכדורגל התאבל על מותו המפתיע של דייגו ארמנדו מראדונה האגדי שהלך לעולמו במולדתו ארגנטינה כשהוא בן 60 בלבד, לאחר שסבל מהתקף לב . השחקן הטוב בעולם סוף סוף הפך לבלאוגרנה. בצד השערוריות, ההסתבכויות והפה הגדול, מראדונה היה כדורגלן שגדל בשכונת עוני שזכה לעסוק במה שהוא אוהב. אתם מוזמנים לצפות בכמה מהמהלכים והשערים המרהיבים ביותר שלו. אבל הסופר הדגול שכח את דייגו ארמנדו מראדונה. כדורגלן העבר דייגו ארמנדו מראדונה הלך לעולמו בגיל 60. מראדונה השאיר אחריו שורה ארוכה של גולים מפוארים וביצועי מופת במגרש הכדורגל. מראדונה ונבחרת ארגנטינה, אלופי עולם מכהנים, על הדשא של אצטדיון רמת גן במשחק הכנה מול נבחרת ישראל לקראת מונדיאל 90' מתוך כתבת .

מראדונה השאיר אחריו שורה ארוכה של גולים מפוארים וביצועי מופת במגרש הכדורגל. מראדונה ייזכר כאחד הגדולים, וכמי ששינה את השוק הדרום אמריקאי. הנבחרת הפסידה לברזיל ואיטליה בשלב הבתים השני. אתם מוזמנים לצפות בכמה מהמהלכים והשערים המרהיבים ביותר שלו. מראדונה הבקיע באותו מונדיאל שני שערים .

בצד השערוריות, ההסתבכויות והפה הגדול, מראדונה היה כדורגלן שגדל בשכונת עוני שזכה לעסוק במה שהוא אוהב. ראיון | ×
ראיון | ×"ניאל ×'ריילו×'סקי נפר×" from ynet-images1.yit.co.il
ארונו של מראדונה יוצב בבניין של נשיא ארגנטינה ומסע הלוויה יצא משם. ארגנטינה כולה בוכה בעקבות מותו של מי שנחשב בעיני רבים לכדורגלן הגדול בכל הזמנים, דייגו ארמנדו מראדונה, שהלך הערב (רביעי) לעולמו לאחר שלקה . בזמן שעולם הכדורגל התאבל על מותו המפתיע של דייגו ארמנדו מראדונה האגדי שהלך לעולמו במולדתו ארגנטינה כשהוא בן 60 בלבד, לאחר שסבל מהתקף לב . מראדונה ייזכר כאחד הגדולים, וכמי ששינה את השוק הדרום אמריקאי. הנבחרת הפסידה לברזיל ואיטליה בשלב הבתים השני. כדורגלן העבר דייגו ארמנדו מראדונה הלך לעולמו בגיל 60. מראדונה השאיר אחריו שורה ארוכה של גולים מפוארים וביצועי מופת במגרש הכדורגל. אתם מוזמנים לצפות בכמה מהמהלכים והשערים המרהיבים ביותר שלו.

מראדונה הבקיע באותו מונדיאל שני שערים .

ארונו של מראדונה יוצב בבניין של נשיא ארגנטינה ומסע הלוויה יצא משם. ארגנטינה כולה בוכה בעקבות מותו של מי שנחשב בעיני רבים לכדורגלן הגדול בכל הזמנים, דייגו ארמנדו מראדונה, שהלך הערב (רביעי) לעולמו לאחר שלקה . הנבחרת הפסידה לברזיל ואיטליה בשלב הבתים השני. דייגו ארמנדו מראדונה נחשב בעיני רבים לאחד משחקני הכדורגל הגדולים בכל הזמנים. בצד השערוריות, ההסתבכויות והפה הגדול, מראדונה היה כדורגלן שגדל בשכונת עוני שזכה לעסוק במה שהוא אוהב. אבל הסופר הדגול שכח את דייגו ארמנדו מראדונה. מראדונה הבקיע באותו מונדיאל שני שערים . מראדונה ייזכר כאחד הגדולים, וכמי ששינה את השוק הדרום אמריקאי. בזמן שעולם הכדורגל התאבל על מותו המפתיע של דייגו ארמנדו מראדונה האגדי שהלך לעולמו במולדתו ארגנטינה כשהוא בן 60 בלבד, לאחר שסבל מהתקף לב . מראדונה ונבחרת ארגנטינה, אלופי עולם מכהנים, על הדשא של אצטדיון רמת גן במשחק הכנה מול נבחרת ישראל לקראת מונדיאל 90' מתוך כתבת . אתם מוזמנים לצפות בכמה מהמהלכים והשערים המרהיבים ביותר שלו. מראדונה השאיר אחריו שורה ארוכה של גולים מפוארים וביצועי מופת במגרש הכדורגל. כדורגלן העבר דייגו ארמנדו מראדונה הלך לעולמו בגיל 60.

מראדונה / "×"×™×™×'ו מרא×"ונ×" מת": ×"×"ו×"×¢×" : מראדונה הבקיע באותו מונדיאל שני שערים .. דייגו ארמנדו מראדונה נחשב בעיני רבים לאחד משחקני הכדורגל הגדולים בכל הזמנים. ארונו של מראדונה יוצב בבניין של נשיא ארגנטינה ומסע הלוויה יצא משם. השחקן הטוב בעולם סוף סוף הפך לבלאוגרנה. מראדונה ונבחרת ארגנטינה, אלופי עולם מכהנים, על הדשא של אצטדיון רמת גן במשחק הכנה מול נבחרת ישראל לקראת מונדיאל 90' מתוך כתבת . מראדונה ייזכר כאחד הגדולים, וכמי ששינה את השוק הדרום אמריקאי.